framebuffer - s3 virge/dx

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Srpen 31 10:34:13 CEST 2001

>  :> a si si isty ze videokarta podporuje vesa2 ?
>  :> (a nie len vesa 1)
  Karta samotna o sobe tvrdi, ze je vesa1. Ve skutecnosti by vesa 2 mela
v pohode zvladnout, hardware to umoznuje a linearni framebuffer ma.
  Nekde na netu se na s3 daji najit patche do jadra, ktere ji jako vesa2
spr(ovo)zni. Hledej, ale funknost je nekdy pochybna.

>  : dosu) to vyzadovaly naky hry a slo to jenom se SciTech Display
>  : Doctorem.
  Neni tak uplne pravda, hledej s3vbe*.zip nekde na netu.

>  : dx urcite vesa2 podporuje, je uvedena ve framebuffer howto jako
>  : podporovana, na webu jsem si ji nasel a take tam je vesa 2 a
  Podporuje ji primo.

> skus sa pozriet na toto:
> http://www.colonel-panic.org/linux/kernel
  Kdyby ty trubky zverejnili specifikace tak by fungovala. Takhle kdyz se ke
karte nikdo nezna tak je to problem.
  Pokud nekdo ma kontakty na kohokoliv z s3/yakumo byl by to krok spravnym
smerem, uz by z nich konecne mohl nekdo neco vyrazit (a v dalsim kole
z Tridentu, tam je uplne stejny problem).

  Zdravi
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz