jadro 2.4.x a vytizeni praci s diskem

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Srpen 31 10:46:14 CEST 2001

On Fri, 31 Aug 2001, Kamil Toman wrote:

> Omlouvam se, jestli uz to tu bylo, ale v archivu se mi nepovedlo nic najit.
>
> Kdyz jsem vcera trochu experimentoval s tim vytizenim a prislo mi, ze
> pri operacich jako find . -print, cp large_file to_anywhere, sosani
> vetsiho archivu z jineho pocitace lokalni site a podobne, system doslova
> tuhne - hroznou dobu trva nez se pusti neco jineho, nez se prepne okno...
> Zkouseno na jadre 2.4.9, UDMA je zapnute. Je to znamy problem nebo "feature"?

Ano, subjektivne vidim neco podobneho. Mel jsem MDK 7.2 a jadrem 2.2.19 a
ted mam MDK 8.1 Beta s kernelem 2.4.8 a pri spusteni KDE, poustim Mozillu,
kompiluji, tak je to na pouhy pohled pomalejsi nez predtim.
Delam ty akce stejne, KDE jsem mel na 7.2 taky verze 2.x.

Pricitam to asi malemu swapu, ktery nesplnuje rovnici RAM*2.

R.V.