WWW rozhraní pro stažení pošty uživateli

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Pátek Srpen 31 11:35:21 CEST 2001

Zdravím,
potřeboval bych, aby si uživatelé mohli přes www rozhraní stahovat poštu
(spouštění fetchmailu), udělal jsem si patřičné skripty, ale nechce to
chodit. Dávám v PHP jednoduchý pokyn System("/usr/bin/fetchmail -f
/etc/fetchmailrc!); tento příkaz mi v příkazové řádce funguje, ale když ho
spuštím přes www tak ne.
Pravděpodobně bude problém s přístupovým právem k souboru fetchmailrc, které
musí být max. 710. Jenže když je vlastník root tak potřebuji větší právo,
aby ho mohlo spouštět i PHP (nevím pod jakým uživatelem PHP běží a spouští
externí programy).

Zkuste mi poradit, díky za náměty.

--

Dalibor Kouřil, SORBI a.s.