XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pátek Srpen 31 13:31:50 CEST 2001

> Odes> ílatel:	Cejka Rudolf[SMTP:cejkar na dcse.fee.vutbr.cz]

No já jsem administrátor a programátor - nepíšu moc rychle, ale vzhledem k tomu, že ta klávesnice je maximálně kompatibilní s klávesnicí ve windows a u nás na tom (ve windows) píšou uživatelky dost rychle - myslím že když se učí psaní na PC tak se učí pod windows ne?

Richard