SUN Netra X1 a linux

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pátek Srpen 31 12:47:31 CEST 2001

Jan Matis wrote:

> [...]

Videl jsem to i zevnitr, a i dle dokuimentace tam jsou bezne PC133 DIMM.
HDD jsou bezne IDE.

> ee .. ak sa orientujete na cisto procesorovy vykon tak mam referencie ze
> napriklad PHP je na INTEL strojoch rapidne vykonnejsie ako na SPARC.
>
> Naproti tomu napriklad databazy (oracle) je vdaka navrhu Sun strojov
> omnoho vyhodnejsie pouzivat prave na Sun hardware.

*** Hmm.. no prave. Vyuziti tech stroju:

Hlavne webserver (apache+PHP, ne jadnom jeste boa na obrazky), MySQL
databaze, cca 150 az 200 virtualnich vebu dohromady, na jednom posta pro
asi 150 useru+nejaky mailinglisty.

Honza

--