Re(2x): ANNOUNCE: Nove KDE 2.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Martin.Sanda na mmp.cz Martin.Sanda na mmp.cz
Pátek Srpen 31 14:46:52 CEST 2001

Jenom taková drobnost, před cca dvěma lety jsem potkal chlápka, který
nabízel pálený soft (Win, Office, slovníky, encyklopedie, Photoskhop etc.)
Bylo to tenkrát za 250 Kč (za 1 cd, pokud jich bylo víc, ta se to násobilo),
pochopitelně z ručky do ručky a bez potvrzení :) Takže to byl totálně
nezdaněnej zisk...
Pálit legální SW za jehož prodej potom lidi z Linux CD ještě odvedou státu
nějakou tu daň, to nepovažuju za moc velký terno.

Jo a kdybych nebyl na pevný lince, tak by se mi to CD docela hodilo.
Mimochodem jsou i lidi, který chodí do internetových kaváren. Umíte si
představit, jak by si stahovali KDE a po disketách nosili domů? Ano pravda,
potom to třeba vyjde v Chipu, ale to už zas není takovej rozdíl v ceně, když
uvážíte, že papírový časopisy se svýma CD jsou pro průměrného uživatele
Linuxu naprosto nanic :-( a tudíž by se jim z toho CD hodilo stejně jenom to
KDE.

Jediná věc se mi na tom nelíbila. A to dost, totiž text toho e-mailu, ten
byl opravdu hodně reklamně nechutnej

S přáním mnoha dobrách věcí
a pěkného výkendu
Martin Šanda