OZNAMENI - zmeny na mandrake.redbox.cz

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Srpen 31 15:15:11 CEST 2001

V dusledku toho, ze mandrake.redbox.cz byl po vyjiti ostre verze MDK 8 pro procesory PPC a druhe bete MDK 8.1 soustavne pretezovan vesmes pozadavky ze zahranici (nedivim se, ostry mdk 8 pro PPC je pouze na 4 mistech na svete) jsem byl nucen omezit sirku vystupniho pasma na tomto stroji na 1MB/sec Az se situace uklidni, tak uvidime.
Na druhou stranu, k cemu nepristupny mirror. Proto jsem na server pridal druhou ip adresu (linux.redbox.cz) ktera ma z domen .cz a .sk prenos neomezen.
Pokud tedy mate koretni (i reverzni) zaznam v nektere z uvedenych dvou domen, pouzivejte ve vlastnim zajmu pro ftp prenosy host name linux.redbox.cz.
Alternativne lze pouzit taktez neomezeny www pristup na adrese http://mandrake.redbox.cz/mandrake

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644