Zamrzani pod X 3.3.6

Jana Kasparova janca na sirrah.troja.mff.cuni.cz
Pátek Srpen 31 21:13:11 CEST 2001

Vycistena, zkontrolovana a vytuhla znova. Nemyslim si, ze se prehriva.
(DOcela v pohode zvlada prehravat filmy (avi).)
Pouzivam window maker 0.61.1. Vetsinou to spadne pri prepinani do
jinych workspacu nebo pri prekreslovani oken.

Jana