XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Srpen 31 22:50:54 CEST 2001

On Fri, 31 Aug 2001, Juraj Ziegler wrote:

> mne konkretne, a myslim ze aj inym, ide o to, aby sa klavesnice nadalej dali
> prepinat medzi 2 mapami, a aby to robil Xserver, a nie nejaka aplikacia ktora
> sa musi pustit, a aby sa dalo na chvilku prepnut do druhej mapy cez AltGr.
> osobne mi vyhovovalo prepinanie pomocou Scroll-locku, lebo podla ledky som
> vedel aku klavesnicu mam.
>
> aby sa tu niektore fakty neopakovali zbytocne. rozumiem tomu preco boli z
> XFree 4.1 vyhodene mapy, ze sa tazko udrziavali. ale aj tak mi chybaju.
> rovnako akceptujem, ze sa daju prepinat mapy externym programom, ale tym ze to
> [...]

O to prave v teto diskuzi jde. Je v nasich moznostech a take podle meho je
tu vule se dohodnout na tom, jake reseni by se dalo zvolit, tak aby se bud
mohlo objevit primo v XFree nebo aby se dalo specifikovat jako "obecne" a
nebyl problem ho zaradit do libovolne distribuce.

Zatim se mi to reseni s temi preposlanymi patchy od SuSE jevi jako
nejrozumnejsi, dalo by se to zrejme prosadit primo do XFree

R.V.