Marcelo

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Prosinec 1 08:38:39 CET 2001

On Fri, 30 Nov 2001 14:24:54 +0000 (UTC), Radek Vybiral wrote:

: protoze tu problehla otazka kdo ze to ten Marcelo vlastne je a jelikoz
: se na to pta dalsich 3576 lidi, tak se urcite bude hodit tato stranka:

: http://www.marcelothewonderpenguin.com/

Tu adresu som napisal hned v tej prvej sprave, v ktorej som
sa pytal, ze kto to vlastne je :-) Tam skoro nic nie je,
navyse ju ani nerobil on, ale je to skor niekoho zartik.

Skusal som hladat aj inde - Slashdot by mal niekedy prinest
interview a zbiera nan otazky (niektore su celkom zaujimave),
ale okrem Marcelovych postingov v l-k ktore boli cisto
odborne a konkretne k preberanej teme som nenasiel nic
relevantneho. Nenasiel som ani ktovieaky Alanov komentar -
vlastne ziadny okrem uz tu postnuteho URL.

Takze asi pockat na ten Slashdot, ked uz sa jemu samemu nechce
predniest nejaky svoj "politicky program".

Zdravi
--
                                    Stano