Drobny problem s cestinou v RH 7.2 - OK

Ing. Josef Gryga josef.gryga na worldonline.cz
Sobota Prosinec 1 11:59:33 CET 2001

Zdenek Pizl wrote:

>neni :(, zjisteno jeste v den vydani ...
>
>			Z.P.

Me antialisng funguje spravne ( i c~) ve kde 2.2.2 (fungoval i v 2.2.1 a
2.2 - nevim urcite).
Ale nesmite pouzivat fonty dodavane s X, u tech to nefunguje. Ja
pouzivam ttf fonty z win.

Takze jak na to:
1. z adresare /winnt/fonts zkopirujeme *.ttf do napr.
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/ttf
2. pridame jej do cest fontservru.  chkfontpath -a
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/ttf
3. restartujeme xfs
4. upravime soubor /etc/X11/XftConfig a to tak ze do nej dame pouze
radek:    dir "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/ttf"
   tento soubor nam definuje, na kt. fonty se pouzit aa.
5. v kde zapneme aa a nastavime nove fonty.

J.G.