problem s ide vypalovackou teac CD-W516EB

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Sobota Prosinec 1 12:12:27 CET 2001

David Hruska wrote:

>jo ja nasel ze podobny problem mel nekdo kdyz mel vypalovacku na stejny
>ksande jako hdd
>ale i kdy jsem tu vypalovacku presunul na samostatny ide kanal nic se
>nezmenilo
>
>"Michal Vymazal" <gandalf na mbox.vol.cz> píše v diskusním příspěvku
>news:3C07DB74.3090604 na mbox.vol.cz...

>utility).

To vypada zajimave. Muzete dopodrobna vypsat nastaveni BIOSU ohledna
UDMA kanalu, na kterem je vypalovacka? Doporucuji vypalovacku dat na
samostatnou ksandu (master) a UDMA vypnout. Kazdopadne, ja jsem jako
cdrecord musel pouzit balicek z polished linuxu (je to v archivu v tomto
threadu).

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz