preklad streamed M$ ASF -> MP3

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Sobota Prosinec 1 13:56:44 CET 2001

Zdravim,

  já teda poslouchám Radio1 vzduchem, ale co si tak pamatuji (v práci měli
radost:), tak jsem poslouchal klasický mp3 stream z adresy
http://radio1.cz:8000.
Možná je teď problém s tím, jak jim spadl server, ale tato adresa fungovala.

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne čtvrtek 29. listopad 2001 14:01 Honza Petrous napsal(a) ]---+'

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz