winbind a mailserver

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Prosinec 1 19:29:26 CET 2001

On Fri, Nov 30, 2001 at 03:17:50PM +0100, Jan Svec wrote:

> po mensi diskusi mimo konferenci jsem se dozvedel, ze winbind nepotrebuje
> k overeni uzivatele, aby ten mel ucet na Unixu, kde ten winbind bezi.
> Problem je ten, ze mam mailserver(UNIX), na nem vytvorene uzivatele a TYTO
> bych
> potreboval autentizovat (IMAP, POP3) pres winbind (maji stejny login jako
> na NT). Jde to vubec ? Diky

Tohle je zrejme ukol pro pam_smb, nebo nss_smb, tak nejak se to jmenuje.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.