editor s cestinou

Jan Houstek Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Neděle Prosinec 2 14:28:28 CET 2001

> (psat, > opravovat a tisknout)?
>
> co má společného Ted a LyX? Asi jsem nepochopil otázku, ale zkuste GNU
> Emacs 21.1. Česky je možné v něm psát, vestavěná korektura pravopisu je
> samozřejmost a tisk je samozřejmě také funguje.

Tazateli zřejmě šlo o nějakou jednoduchou kombinaci textového editoru a
formátovače ve stylu prográmku write pro windows. Pravda je, že kdybych
neuměl TeX, tak by mi něco takového asi taky dost chybělo ... na obludné
kancelářské balíky se moc spoléhat nedá.

--
Honza Houstek