winbind a mailserver

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Neděle Prosinec 2 19:36:21 CET 2001

On 2 Dec 2001, Jan [iso-8859-13] Đvec wrote:

> pam_smb jsem chtel puvodne pouzit, ale poradil jste mi pouzit Winbind
> (ze je to modernejsi reseni ;) Takze pomoci Winbindu to nejde ?
> Co se pam_smb tyce, nekdo tady psal, ze ma potize pri vetsi zatezi
> (potrebuji overovat tak 150 stroju behem kazdych peti minut). Je to
> pravda ? Pokud ano a winbind neni vhodny, je jeste nejaka jina moznost ?
> (treba neoverovat na PDC, ale synchronizovat hesla na Linuxu s hesly na
> PDC ?).

Ja se na to presne nepamatuju, ale winbind radim lidem, kteri nechteji mit
uzivatele zalozene lokalne, resp. chteji, aby se jim tam objevili
automaticky. Kdyz uz tam ti uzivatele jsou, asi je lepsi pouzit
klasictejsi pam_smb.

Nicmene kdyz se ma overovat hodne usilovne, tak bych se poohledl po necem
co ma nejakou cache, winbind ji tusim ma. Asi by to bylo spise na dotaz do
konference o sambe.

U masiny, na ktere nebudou uzivatele lokalni, ale bude to mailserver (coz
asi pri tehle zatezi bude ze) bych uvazoval i o IMAP demonech, kteri maji
vlastni databazi uzivatelu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.