debian a voodoo

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Prosinec 3 07:49:51 CET 2001

> libglide2 2001.01.26-1.1 - Graphics library for 3Dfx Voodoo based
> cards novejsi verze libglide. Asi tam je vsechno dohromady.

zeby? co som pozeral aj je (zdrojak) len skripty pre debian stim moc
nepocitaju :( teda aspon co sdom pochopil.

> [...]
> ----
> 4 Is the Voodoo Rush (tm) supported?
> The current port of Glide to Linux does not support the Voodoo Rush
> (tm). An update is in the works.
>
> The problem is that at one point the Voodoo Rush (tm) driver code in
> Glide depended on Direct Draw. There was an SST96 based DOS portion in
> the library that could theoretically be used for Linux, as soon as all
> portions residing in the 2D/Direct Draw/D3D combo driver are replaced.
>
> Thus Voodoo Rush (tm) based boards like the Hercules Stingray 128/3D
> or Intergraph Intense Rush are not supported yet

Problem je ten ze Xfree 4.x.x tvrdia ze ho zvladaju. ale potrebuju to
glide. navyse ja mam rozchodene Xfree 3.3.6 (patchnuty Xfree_SVGA)

SUSE tvrdi ze tieto grafiky ma PLNE podporovane. navyse ja to glide pre
rush karty mam ale ako RPM (mam dojem ze z nejakej POLISHED instalacie)

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"