KDE 2.2.x antialiasing - problém s češtinou

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Pondělí Prosinec 3 10:44:43 CET 2001

> mohu se zeptat co zde bylo mockrát ???
> pokud myslíte otázku funkčnosti nebo nefunkčnosti antialiasingu v KDE2.2.2
> tak to tu opravdu bylo pouze jednou a na základě mé vlastní otázky.

Pokud si pamatuji, ja uz jsem vice nez 2x za posledni pulrok odpovidal
na tuto otazku. Po zadani slova antialiasing do prohledavace teto konference
na adrese linux.cz se mi dostalo odpovedi.

> nejspíš ?? takže nevíte ?? tak proč mi odpovídáte na otázku jestli někdo
> neví čím to je !!!

Toliko co vim je, ze to je problem Xu. Poznamka nejspise znamena pouze
to, ze bych na to nevsadil svuj zivot, protoze nic neni 100%
Tudiz jsem ignoroval verzi KDE, ponevadz z toho co vim je to problem Xu.

> Někdy si říkám jestli má cenu se tu na něco ptát většínou dostanu "chytrou"
> odpověď :O((

Velmi se omlouvam za "chytrou" odpoved. Mate pravdu, je lepsi podobne otazky
zcela ignorovat.

S pozdravem Milan Svoboda