Drobny problem s cestinou v RH 7.2 - OK

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 3 11:38:59 CET 2001

On 03/12/2001, Marek Zizka wrote:

> zdravim,
> me by zajimala jeste jedna vec. jak moc je to koser, kdyz pouziju
> fonty z Windows??? Licence a tak??? Zvlaste kdyz Windows vubec
> nemam... Ono se sice rekne, pouzij fonty z Windows, ale ja kdyz
> pouzivam linuxe prave proto, abych se Windows vyhnul... :-)))

Zakladni sada TTF fontu od Micro$oftu (nebo spis Monotype ci jak je to
tam vlastne provazane...) je AFAIK volne siritelna (viz
http://www.microsoft.com/typography/). Problem je v tom, ze jsou ke
stazeni bud jako samorozbalovaci exe pro Windows nebo v nejakem
formatu pro Maca, ani jedno se mi nepodarilo na Linuxu inteligentne
rozbalit (to pro Maca ano, ale lezlo z toho neco jineho, nez jsem cekal;
mimochodem, vite o tom, ze nektere samorozbalovaci exe staci prejmenovat
na .zip a unzip je pak rozpakuje? :)

Nakonec jsem zjistil, ze jsou k mani v rpm balicku jmenem webfonts
(http://www.rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=webfonts). Snad
maji jeho autori licenci podchycenou.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka