IDE hotswap raidove pole

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Prosinec 3 12:43:10 CET 2001

Lukas Fiala wrote:
> [...]

To je snad vec toho RAID radice, ne?
Za predpokladu, ze vam umre disk, tak by mel driver k tomu radici
dat vedet, ze chce vymenit disk a po vymene si to radic sam na pozadi
zrekonstruuje. Teda za predpokladu, ze je to nejaky inteligentni RAID
radic a ne nejaka parodie na nej.

> Videl jsem HOT-SWAP ramecek na IDE, ale za hrisne penize cca 5-6000 za
> ramecek bez disku.

Nevim, ale velkoobchod cena za hotswap IDE ramecek vcetne 3 ventilatoru
s UDMA 100 je 500 Kc, bez hotswap 200 Kc.
Za 6 kKc koupite SCSI suplik.

	Majkl