Drobny problem s cestinou v RH 7.2 - OK

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Prosinec 3 13:16:45 CET 2001

Martin Hassman wrote:

> Myslim, ze par truetype fontu je legalne k stazeni na webu.
>
> U M$ je tato stranka
> http://www.microsoft.com/typography/fontpack/default.htm
> muzete si z ni zdarma stahnout zakladni fonty, ale bohuzel pisi, ze
> jen pro pouziti s M$ nebo Apple Mac, tak to bohuzel 100% legalni neni.

 Ja tady http://www.microsoft.com/typography/fontpack/eula.htm nikde
nevidim, ze se to muze pouzivat jen na MS nebo Apple. Prehledl jsem neco?
Na te horni adrese sice pisou, ze je to pro MS a Apple, ale to je spis asi
styl 'Lin ...co?'.
 Jinak ty .exe archivy pro Windows3.1 se daji normalne rozbalit pomoci
'unzip -L'.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli