PPP server a volani z Windows

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Pondělí Prosinec 3 15:35:14 CET 2001

Dobry den.
Prosim o nakopnuti, nebo priblizeni zdroji. Snazim se na RH 7.2 (mozna ze
problem je tady :-(( ) rozchodit podle navodu ppp server pro prijmani volani
z Windows stanic. Podarilo se mi zavest mgetty tak, ze se mi modemy spoji,
dokonce se overi uzivatelske jmeno a heslo, ale nespoji se ppp protokol,
resp. nenahodi se ppp interface (IP adresa). Modem mam externi pripojeny na
com1 (/dev/ttyS0).
V inittab mam SO:345:respawn:/sbin/mgetty -x 0 -s 57600 -D ttyS0

v /etc/ppp/options.ttyS0 192.168.222.1:192.168.222.2

v /etc/ppp/options
name server
auth
require-pap

/etc/ppp/pap-secrets
* * "" *

/home/petr/.bash_rc
/usr/sbin/pppd

subit nastaven

Poradte mi prosim nejake HOWTO, kde by byla resena problematika serveru, ne
klienta. Vsechny dostupne clanky resi server jen okrajove.
Mam zkusit starsi verzi? Nema nekdo funkcni konfiguraci.

Dekuji mnohokrat a predem.

Petr Kincl
pkincl na synergy-vs.cz