instalace tomcatu

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Prosinec 3 20:38:08 CET 2001

Dne pondělí 03 prosinec 2001 17:23 jste napsal(a):

> Kontrolni otazka: jakou verzi tomcatu mate nainstalovanou ?
> Pokud je to nahodou Tomcat 4.0, tak ten nepouziva
> jserv, ale modul , ktery se jmenuje mod_webapp.
> Btw tomcat jako takovy Vam jde nastarovat a bezi ? (port 8080)?
> Mate nastartovany tomcat, kdyz startujete apache ?
> U tomcatu 4.0 jsem se vubec nesetkal se zadnymi problemy.
>
> Roman DAVID

Jedna se o tomcat 3.5.neco ze SuSE 7.3, je v rpm z orig instalace. to same
plati o jserv.

Nicmene skusil jsem to, ze jsem ty baliky odinstaloval a stahl z apache
tomcat 4.0.1.
Tomcat jako takovy se zda ok, ale s webapp mam potiz - po naloadovani modulu
hlasi apache :
Starting httpd [ PERL PHP4 ][Mon Dec  3 20:35:02 2001] [warn] Loaded DSO
/usr/lib/apache/mod_webapp.so uses plain Apache 1.3 API, this module might
crash under EAPI! (please recompile it with -DEAPI), nicmene nabehne.
po pridani radku
WebAppConnection conn      warp  localhost:8008
WebAppDeploy     examples  conn  /examples
dostanu hlaseni:
Syntax error on line 319 of /etc/httpd/httpd.conf:
Invalid virtual host name
(tyka se "WebAppDeploy     examples  conn  /examples")

Chaloupka