AC97 && VIA K7T PRO2 266

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Prosinec 3 20:56:33 CET 2001

> DD,
  Ave,

>  marne se snazim rozbehat tohle sumitko na zminene desce.
> Jeff Garzik (nebo jak se jmenuje ;o) celkem jasne popsal,
> ze je potreba soundcore, ac97_codec a via82cxxx_audio.
  Jeff Garzik z MandrakeSoftu. Ma na svedomi zminene via82cxxx_audio.

> Problem je v tom, ze se mi ani za prirodu nedari vytvorit
> po konfiguraci jadra modul soundcore.o .
  Ufff. To je prapodivne, tento modul se vytvari vzdycky, mas zatrzene i OSS
sound pri kompilaci jadra?
  Jinak je tam urcite 82cxxx chipset? Neni tam uz nahodou 83cxxx ?

> Tedy - mozna, ze se pri kompilaci vytvori, ale make
> modules_install jej nenainstaluje do /lib/modules/2.4.14/...
>
> Neco delam spatne, ale nejak uz mi dochazi predstavivost,
> co by to mohlo byt :(
>
> Nevite nekdo, jak dal ? A jestli ano, nestydtese a popiste
> to sem do konfery ...
  Mam to rozchozene i pod OSS i pod ALSOU, ale priznam se ze mi to problemy
nikdy nedelalo, mohu poslat konfigy.

> 				dik
> 					Z.P.
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz