Rozchodenie APACHE + PHP4

Krigler Pavol thumb na centrum.sk
Pondělí Prosinec 3 22:02:46 CET 2001

Zdravim

Chcem spojazdnit PHP4 (+mysql) s APACHE. Instaloval som rpm balicky z RedHat
7.2: apache, php4, php4-mysql. Apache slape bez problemov ale neviem
rozchodit podporu PHP4. Po spusteni httpd sa rozbehne len apache bez podpory
PHP. Do http.conf som dopisal "AddType application/x-httpd-php .php3 /php4
.php .phtml", ale aj tak so nefunguje. Neviem, ci som este nezabudol nejaky
riadok pridat.

Skusal som este stiahnut najnovsie zdrojaky php4 aj apache. Vsetko som
spravil podla navodu (www.php.net/manual/en/install.apache.php - alebo tak
nejako) a stale nic. Ak s tym ma niekto nejake skusenosti tak mi pomozte. Ak
mozete, poslite mi vas upraveny config, ktory urcite funguje. Aspon zistim,
kde robim chybu.

Za kazdu radu dakujem

S pozdravom

Krigler Pavol