kernel-mdk

Petr Hodan thalez na admins.cz
Úterý Prosinec 4 00:48:15 CET 2001

> mohol by som poprosit aby mi niekto poradil, co potrebujem vsetko stiahnut
> aby som skompiloval novy kernel pre MDK 8.1. Original kernel stiahnuty z
> www.kernel.org napr. 2.4.16 neslo korektne skompilovat, lebo jadro od MDK 8.1
> obsahuje mnohe patche, ktore v jadre od Linusa nie su.

IMHO je jadro madraku standart s Alanovym patchem :-) (prosim nebijte me
:-))))
zkuste stahnout normalni jadro a pak alanuv nejvyssi patch na danou
verzi jadra, ktery je v adresarovem stromu vsech zrcadel ftp.kernel.org
v sekci people/alan/linux-2.4. Momentalne je nejvyssi patch na 2.4.13.

rpmfind.net

S pozdravem

Petr