SoundBlaster 16 v SuSe 7.2

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Prosinec 4 09:24:22 CET 2001

Teda vam reknu, z tohoto mejlu neco zjistit, musel bych byt vestec....

> Nemohu dostat do SuSe 7.2 spravny driver pro ISA Sound Blaster 16 AWE32.

Ehmm, ze jsem tak smely, je to Sound Blaster 16, nebo AWE32, rekl bych , ze
oboji to bude tezko.

> Je to cca 5-6 roku stara ISA karta (ve Windows se tvari normalne) a neni
> PnP.

Ehmm, to je zvlastni, rekl bych, ze PnP jsou obe...

> V /lib/modules/ ... jsem zatim nic vhodneho nenasel.

Dekuji, ja take zatim nic nechytil a tezko vam poradim, kdyz nevim, co mate
za kartu. na sb16 je urcite modul sb.o na AWE je navic modul (nepamatuju se
presne), ktery ma v nazvu (kupodivu) awe.

S pozdravem Zdenek Bohm