PPP server a volani z Windows

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Prosinec 4 10:08:17 CET 2001

Dne út  4. prosinec 2001 09:58 jste napsal(a):

> Je velmi dulezite mit nastavenou stejnou rychlost portu v mgetty a pppd
>
> Nastavil jsem do /home/petr/.bash_profile pppd 57600 a nepomohlo

Spousti se vam vubec to pppd?

Z tech windows si spuste hyperterminal, pripojit se primo na port modemu
(comX).
zadat atdcislo

a divat se co se deje.
Povytoceni (obejvi se CONNECT) by se mel zeptat na jmeno  a heslo. To zadate
a pak by se meli zacit objevovat slozene zavorky. {{43}34{{
Proste text se spoustou slozenych zavorek.
Pokud tam uvidite cokoliv jineho je to spatne a musite popsat nam sem co jste
videl.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners