Zvuk v xawtv s kartou AIW128

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Prosinec 4 10:47:55 CET 2001

Dobry den,
Dostala se ke me graficka karta s televiznim tunerem ATI All In Wonder 128
(32 MB, AGP). Chtel jsem tedy vyzkouset moznosti teto karty v linuxu. Pomohl
jsem si tedy upravou Xfree86 za pomoci balicku ATI-4.0.2.i386.tar.gz z
linuxvideo.org. (V baliku je srozumitelny navod, kam co instalovat)
Za pomoci xawtv jsem pomerne snadno zprovoznil prijem televize, obraz
vyborny, ale bez zvuku. Nejdrive jsem myslel, ze jde jen o chybu polozky
"mixer = /dev/mixer:xxxxxx", ale postupne jsem vyzkousel vsechny varianty -
a nic. Kartu mam vnitrne propojenou cd-audio kablikem se zvukovkou (SB
128PCI), ale nepomohlo ani venkovni propojeni do line-in. Hledal jsem k
tomuto problemu nejake informace na strankach projektu GATOS, ale bez
uspechu.

Tusim, ze by mohla byt chyba v nespravnem nastaveni parametru v
/etc/modules.config, ale nevim kde se chytit tech spravnych. Nasel jsem sice
na inetu par prikladu, ale ty se vestinou tykaly pouze ATI TV Wonder.
(Pouziva nekdo uspesne tento typ karty a byl by ochoten zaslat
modules.config na ukazku?).

Dale se me nezdarilo uchodit teletext. Po spusteni aplikace alevt dostanu
pouze hlasku "cannot open /dev/vbi". Proc se nedari ale toto zarizeni
otevrit, nemohu (nedokazu) zjistit. Do oblasti videa v linuxu jsem zabrousil
teprve nedavno. Pouzita distribuce je SuSE Linux 7.2 CZ.

Dekuji za pripadnou pomoc

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz