instalace tomcatu

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Prosinec 4 11:19:09 CET 2001

Jiri Chaloupka wrote:
> Nicmene skusil jsem to, ze jsem ty baliky odinstaloval a stahl z apache
> tomcat 4.0.1.
> Tomcat jako takovy se zda ok, ale s webapp mam potiz - po naloadovani modulu
> hlasi apache :
> Starting httpd [ PERL PHP4 ][Mon Dec  3 20:35:02 2001] [warn] Loaded DSO
> /usr/lib/apache/mod_webapp.so uses plain Apache 1.3 API, this module might
> crash under EAPI! (please recompile it with -DEAPI), nicmene nabehne.

Nejlepe je stahnout si zdrojak modulu mod_webapp, rozbalit a:
(nezapomente mit nastavenou promennou JAVA_HOME)
$ ./support/buildconf.sh
$ ./configure --with-apxs=/usr/sbin/apxs
/*samozrejme musi byt apache
kompilovany s podporou apxs, coz vetsinou byva */
$ make

Potom vznikly modul nakopirujete do adresare s moduly do apache,
upravite konfigurak apache (add module a takove ty veci...)

> po pridani radku
> WebAppConnection conn      warp  localhost:8008
> WebAppDeploy     examples  conn  /examples
> dostanu hlaseni:
> Syntax error on line 319 of /etc/httpd/httpd.conf:
> Invalid virtual host name

Klasicky problem mezi klavesnici a zidli :-)
WebbAppConnection musi smerovat na server name,
tzn. na jmeno serveru jak jej mate uvedeny v httpd.conf
(hledejte directivu ServerName).
Napriklad:
ServerName mujhostname.cz (nekde v httpd.conf)
a potom udelate connection
WebAppConnection conn      warp  mujhostname.cz:8008
> (tyka se "WebAppDeploy     examples  conn  /examples")

az budete zkouset "examples" (ci jinou aplikaci), nezapomente
dat na konec url lomitko
http://mujhostname.cz/examples/

Roman DAVID