AC97 && VIA K7T PRO2 266

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Prosinec 4 11:22:42 CET 2001

> ted jsem overil, ze ve stromu /usr/src/linux/drivers/sound/
> se vytvori jak  sound_core.o ,tak i  soundcore.o
>
> Make modules_install to vsak NENAINSTALUJE ...
  Ja bych je nainstaloval rucne :-)

> To jestli tam je 82cxxx nebo 83cxxx ted bohuzel overit
> nemohu :(
  lspci -vvv
  bud to je VIA 82c686 (typicky), nebo (a to je mam dojem pripad KT266) To
typicky byva nejaka 83c33 nebo tak neco.

> sem s nimi, lae cut'n'paste sekce ohledne zvuku
  Verejne prohlasuji ze jsem tupan, nekde jsem potratil diskety s todolistem
a parametry :-< Takze podrobnejsi info poslu pravdepodobne vecer (jestli je
najdu) (btw opravdu je takova roztrzitost normalni ? ;)

  Dave
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz