smbmount na win98

fesak001 fesak001 na volny.cz
Úterý Prosinec 4 12:33:57 CET 2001

Nemuzu si namountovat sdileny adresar  ze stanice s WIN98.
Opacne vse funguje jak ma, ale kdyz pouziji z linuxu smbmount vyjede mi
hlaska:
error 1311 acces denied.
Pritom mi nejdriv napise ze login byl succesfully.
 U WIN98 mam povoleno posilat hesla jako plain text. Zkousel jsem hodit
sambu na kodovana hesla ale vysledek je stejny.
Myslim ze problem bude prave v tech heslech userech,  nevim jak je to s
rozlisovanim malych velkych pismen, mam nastaveno v smb.conf password i
username level na 8.

syntaxe prikazu:

smbmount -o username=user,password=***** //WIN98/data /mnt/data

V manualu k sambe je zminka o nejakem programku ktery toto nahrazuje, jmeno
mi ted vypadlo z hlavy :-(

Dik za rady.

Radek