Internet pres mobil

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Úterý Prosinec 4 13:52:00 CET 2001

Zdravim,

> Bohuzel se v techto vecech az tak moc neorientuji, takze se bojim, abych
> nenarazil a nevyhodil zbytecne moc penez za neco, co potom nebude
fungovat.

> Jestli jsem to spravne pochopil, tak telefony, ktere nemaji HW modem, jsou
> vazany na nejaky software (treba Nokia 5110), coz asi nebude pod Linuxem
> prave orechove.

Prave co se tyka nokii, existuje projekt gnokii, ktery tohle vse resi. Takze
ja si treba se svou N6110 bez problemu s kablikem pripojenym k PC pres
gnokii obcas Internetuji. Gnokii obsahuje gnokiid daemona, ktery vytvori
virtualni device, chovajici se jako seriovy port s modemem a s tim uz se
krasne domluvi pppd. Primo v balicku gnokii je i ukazkova konfigurace
pripojeni k Inetu.

S pozdravem
                           Robi

Robert Hanzlik