sendmail a cenzura

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Prosinec 4 14:34:50 CET 2001

:> > Toto jsem taky samozrejme nasel, ale to znamena prekompilovavat cely
:> > sendmail, a instalovat nove zkompilovanou verzi coz se mi v tut chvil
:> > nechce(stabilita, vypadek mailserveru). Neni nejake modularnejsi reseni
:> > ?
:>
:> Ano. Pozadate sefa, aby vam predlozil povoleni soudu k provadeni
:> odposlechu. Pokud ho nema, tak mu sdelite, ze ma smulu, proze jinak
:> porusujete zakon o telekomunikacich, v tomto pripade se sazbou do dvou
:> let. Protoze dokud je zprava na ceste, tak podleha ochrane tohoto zakona.
:> Tim je problem pro vas vyresen. :-)

vsetky tieto debaty tu uz boli .. ( nehovoriac o tom, ze sa dotycny nepytal
na pravdny aspekt toho, ale tehcnicky )

nakoniec ( ak si dobre pamatam ) to skoncilo tak, ze pokial je _odposluch_
zakotveny vo firemnych predpisoch a odsuhlaseny ( podpisom, resp. niecim
ekvivalentnym ) pracovnikmi v style, ze su si vedomy, ze _toto_a_toto_nesmu_
a ich aktivita je monitorovana, tak je to pravne ciste ..

presne formulacie sa urcite najdu v archive ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying