sendmail a cenzura

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Úterý Prosinec 4 19:15:54 CET 2001

Dňa Ut 4. December 2001 12:29 ste napísali:
> Zdar,
>
> sef po me chce abych zajistill aby veskere odesilane zpravy pres na SMTP
> server tvoreny sendmailem byly ukladany do nejakeho centralniho souboru,
> resime totiz unik citlivych dat pres mail.
>
> je to nejak resitelne ?
>
> dekuji
> martin skarecky
> maska na magicseven.cz

Dobry vecer,

namiesto filozofovania o pravnej podstate vam dam radsej typ na program,
ktory by to mal zvladat: inflex. Rastie to na http://www.pldaniels.com
(pokial sa teda nemylim). Principialne je to scanner na postu, ktory
pouzivame u nas na antivirovu kontrolu posty - samozrejme nie priamo, ale
inflex ju posuva uvscanu.... Pokial som mal moznost vidiet v samotnom
programe (inac je to obycajny shellovsky skript), je tam moznost skanovania
mailov na pritomnost urcitych retazcov (podla vasej volby). Hadam vam to
pomoze

S pozdravom,

Erich Vinclav