USB pripojeni nad 5 metru

Robert Vojta robert na v0jta.net
Úterý Prosinec 4 20:16:35 CET 2001

Ladislav PAVLIC <lpavlic na aplis.cz> writes:

>  Aha :-)), ale ten mi zabezpeci max. 5+5 (5 vstupnich a 5 vystupnich)
> metru nebo i vic? Muzete mi pripadne (asi soukrome kvuli reklame :-))
> poslat nejaky odkaz na prodejce v Praze?

  Co takhle vice hubu za sebe? Jinak jsem videl i nejake "aktivni" kabely
s delkou +5m, ale bohuzel nevim kde. Jinak doporucuji co nejdelsi kabel
v kuse, zkousel jsem treba 3+2 zapojit do sebe a uz to nefungovalo, 1x 5m ano,
atd.

--
Robert V0jta

  The abuse of greatness is when it disjoins remorse from power
                                      -- William Shakespeare, "Julius Caesar"