Internet pres mobil

Robert Vojta robert na v0jta.net
Úterý Prosinec 4 20:34:20 CET 2001

Ladislav Strojil <bwian na seznam.cz> writes:

> Dekuji vsem za odpovedi, potesili jste me, vypada to, ze prece jenom ten
> mobil k necemu bude.
>
> IR port jsem prozatim zavrhl jako zbytecny luxus, poridim si ho az pro GPRS
> :-)))

  Ja myslim, ze budete stejne pouzivat kabel, protoze kdyz takhle jedu ve
vlaku, tak mam co delat abych ten mobil udrzel namireny proti infra
v notebooku, jinak smula ... Jinak jak psal Michal, mam taky S35i a funguje mi
uplne bez problemu jak pres kabel tak pres infra, pripojuju se k internetu,
posilam SMSky, prijimam SMSky, obhospodaruju si telefonni seznam, ...

--
Robert V0jta

  The abuse of greatness is when it disjoins remorse from power
                                      -- William Shakespeare, "Julius Caesar"