msec skripty, postfix a maily rootovi v MDK 8.1

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Úterý Prosinec 4 20:20:32 CET 2001

Tibor Pittich wrote:

> Dňa 29. nov 2001 o 13:52, Jan Havlicek napísal(a):

> /etc/security/msec/security.conf
>         MAIL_WARN=yes
>         MAIL_USER=root
>
> toto je nastavene ?

*** Mno.. toto nastavene bylo ale maily se stejne nedoruzovaly.
Nastaveni jsem zmenil na MAIL_USER=root_mail, protoze pouzivame postfix
a tento uzovatel via aliases prijima postu pro roota, tak mu to posila
hnedka.

Nejsem si jisty problemem, ale tyed uz ty maily chodi, nicmene mezitim
se s tim strojem delo celkem dost veci, protoze to byla pripravena
masina s novou (jeste ne zcela dodelanou) instalaci, ktera mela nahradit
jisty provozni server. Jenze vcera rano jsme na tom serveru, ktery mel
byt nahrazen meli mensi navstevu nejakyho dobraka, takze se vymena
stroju urychlila a posta byla rychle kolegou (z anglie) dokonfigurovana
:))

Honza

--