PPP server a volani z Windows

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 4 21:05:20 CET 2001

On Tue, Dec 04, 2001 at 04:28:36PM +0100, Petr Kincl wrote:
> Jeste jeden poznatek
> Pokud neuvedu jmeno a heslo do windowsovskeho prihasovani a prihlasim se jen
> pres terminalove okno a mam pppd na konci bash_profile, tak je vse ok. Umi
> nekdo nastavit pppd tak, aby si vzal jmeno a heslo primo ze zadani Windows?

Prostudujte radek zacinajici AUTO_PPP nekde tusim v login.conf. Osobne
povazuji prihlasovani pres login prompt za zbytecne, uplne staci
pouzit chap. Zahledl jsem, ze mate v chap-secrets same hvezdicky, to
je blbost, musi tam byt nejake heslo. Bezpecne vim, ze to fungovalo do
redhatu 7.1, pak uz jsem pouzival jen ISDN, kde je to vsechno o moc
radostnejsi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.