iso images SUSE

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 4 20:54:40 CET 2001

On Mon, Dec 03, 2001 at 11:35:30PM +0100, Milan Kerslager wrote:

> Je tam strom, ktery se nevejde na CD a lze ho nainstalovat pres FTP.

Nemuzes prece napsat, ze se nevejde na CD, na CD se vejde cokoliv. Jen
jich musi byt vice. Jedina potiz je v tom, ze instalator pri instalaci
CD neocekava. Ale urcite se to da nejak zblbnout instalaci pres
reexportnute CD pres ftp. Potom uz zbyva jen odstranit
implicitni chovani instalatoru, ktery pri nedostupnosti baliku nerekne -
hele clovece dej mi dalsi CD, ale proste zapise do logu, ze balik neni
dostupny a hned zkousi dalsi. To by mohla byt trivialni uprava.

Ale v zasade nejjednodussi by bylo nahrat to na disk
nejakeho notebooku a instalovat z nej. A nebo nainstalovat redhat a ze
SuSE pouzit jen nektere dalsi baliky, ktere jsou u RH zprasene.

cau
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.