Drobny problem s cestinou v RH 7.2 - OK

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Úterý Prosinec 4 22:01:02 CET 2001

> To je jasne, misc kvuli cursor a podobnym podivnostem ;O)
> .Ted jsem upgradoval na 2.2.2 + novejsi xfree
> (4.1.0-7*rpm). Zacalo to chodit, kdyz jsem tam nechal
> skutecne jen ttf a misc, ale nejak se mi to stejne
> nelibi. AA neni nic moc ...
>
> Jeste zkusim upravit dpi Xserveru ...
To by mohlo pomoci. Ja osobne ale jedu s ttf fonty bez AA.
Kdyz nic jineho, tak je to alespon rychlejsi. S puvodnima
fontama to vypadalo IMHO hure.

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."