PPP a pevná linka - problemy s rychlosti

Josef Šidlo jos na seznam.cz
Úterý Prosinec 4 22:07:26 CET 2001

Doby den,
mel bych prosbu, CT nam zridil pevnou linku s garantovanou rychlosti 64kb/s
na obou koncich je zarizeni od provozovatele, ktere je ukonceno rozhranim RS232

problem je v tom , ze kdyz se spojim ryhlosti 19200 tak me spojeni funguje a pri vyssich rychlostech si to ani neskrtne ani se to nespoji.

pouzivam  pppd /dev/cua0 19200 crtscts defaultroute 192.168.5.200:192.168.3.200

kdyz mam oba pocitace na stole a propojim je seriovym kabelelem (laplink) tak mi bez problemu funguje jakakoliv rychlost.
pokud jste nekdo neco podobneho uz resili, prosim zkuste mi poradit.

diy moc

jos