PPP server a volani z Windows

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Středa Prosinec 5 08:36:22 CET 2001

Lide uz mi to funguje! Opet jednou jsem rozuren na Windows. Pokud jsem dal
zaskrtnout policko "zapamatovat heslo" tak to davalo nejake chybne heslo!
Pokud jsem dal normalne bez tohoto policka se zadanim hesla tak je vse OK.
Dekuji vsem moc za pomoc. Ale na RH 7.2 to nedoslo ani do tohoto stavu.
Zrejme je tam nekde nejaka nekompatibilita s nahazovanim pppd. V erratech o
tom neni ani zminka.
Petr Kincl