VTcl: Save as Binary

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Středa Prosinec 5 10:16:38 CET 2001

Dobry den,

prave neco delam v Tcl pomoci Visual Tcl a omylem jsem kliknul na "Save as
Binary", coz se nepovedlo, ale to mi tak nevadi. Spis mne zajima puvod a
smysl toho, co tlacitko nabizi, ale nikde nemohu nic najit. Help je
typicky skoupy na rady a ani na domovske strance VTcl jsem po zbeznem
hledani nic nenasel, Google mi vratil jen kompilaci vlastniho Tcl. Nejsem
zrovna informovany o nejnovejsich zmenach v Tcl, mam pocit, ze vyroba
binarek z Tcl programu byla jako komercni nadstavba. Vite o tom nekdo neco
blizsiho?

Diky za rozsireni vedomosti.
--
Zdravi Jaroslav Honsa.