Rozchodenie APACHE + PHP4

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Středa Prosinec 5 10:05:37 CET 2001

taky zalezi jak je PHP nainstalovane - ja to mel z RPM a ulozilo se nekam uplne jinam, nez to apache cekal. Nejlepsi je to podle me zkompilovat z sources jako modul (ovsem primo v apache taky musi byt mod_so - zjistite pres httpd -l). Neni to uplne trivialni, ale podle navodu, ktery je soucasti zdrojaku, jsem to dokazal
--
Radovan Raszka