NVidia - nove drivery

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Prosinec 5 10:21:38 CET 2001

On 04/12/2001, Roman DAVID wrote:

> Nejde zkompilovat NVIDIA_kernel :-)
> Pri kompilaci mi to vypise jeden warning a kompilace dobehne do konce.
> Natahnout modul NVdriver se presto nepodari :-(

S necim podobnym jsem se setkal na RH 7.2. Kompilace modulu probehla (s
warningy) dobre, ale natazeni selhalo (mnoho hlasek unresolved symbol).
Nakonec jsem zjistil, ze nestaci mit nainstalovane kernel-headers, musel
jsem mit i kernel-sources. Slo ale o starsi verzi ovladace, novou jsem
jeste nezkousel.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka