omezni rychlosti prenosu

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Prosinec 5 10:55:33 CET 2001

No moje skusenosti (chvilkove) so shapeovanim na rh6.2(2.2.19) su taketo:
Skusil som shaper na port, ale zistil som ze to mozem aplikovat iba na
jeden interface. Fuj!
Skusil som cbq, prave s tymi skriptami ale ked sa startuju po reboote, tak
ta jej z tych binarok co sa pustaju, zahlasi ze niektory paramater je zly.
A to uz ja dalej studovat nemienim, nakolko som sa spoliehal ze ten skript
je spraveny dobre. Zase zase fuj!
Ked si najdem, sa mozno tym zacnem zaoberat, ale osobne by ma potesil,
kebyze sa shaper ta pustit na kazdy interface(fyzicky) a nie iba na jeden.
Resp. potom zahlasi ze modul shaper.o already used alebo take nieco(bolo
to davno, nepatamam)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2