Co delat kdyz pri instalaci cehokoliv vyskoci hdb: lost interrupt?

Středa Prosinec 5 12:26:23 CET 2001

On Wed, Dec 05, 2001 at 12:18:18PM +0100, Atrament wrote:
> Tento problem uz zde byl kdysi diskutovan, ale jeho reseni nebylo
> resenim pro mne.
>
> Mam cdrom LiteOn 16x a pri pokusu instalovat at uz Debian potato, ci
> Suse 6 a vice, ci pri kopirovani nejakeho vetsiho souboru se to
> kousne a monotonne vypisuje hdb: lost interrupt. Kontrolka na cdrom
> vetsinou nehnute sviti, samotna mechanika nijak nesumi ani neskroucha
> disk ze by se neco delo.
>
> Pri minule diskutaci se dospelo k zaveru ze byl zaneseny chladic a
> procesor se prehrival coz ale neni muj pripad. Koukal jsem se na to,
> [...]

vymenit CDROM, pripadne vypnut DMA (vecsina biosov tuto moznost ma.)

Mne lost interupt hlasievalo, ked som robil pokusi s preswicovanim
zakladnej frekvencie.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...