Re: Re: PPP a pevná linka - problemy s rychlosti

josef sidlo jos na seznam.cz
Středa Prosinec 5 12:32:22 CET 2001

Dne 5. prosinec 2001, <linux na linux.cz> napsal:

> Jake pouzivate seriove porty? Rekl bych, ze jde o sync linku, ne?

v modemech jsou porty RS232 canon 25pin a mam je zredukovane na port
com1 canon 9 pin. Linka je synchronni.

Vyberte Vas "Nejoblibenejsi automobil roku 2002 v CR"
a hlasujte na adrese http://www.autoroku.cz. Hlavni vyhra 600 000 Kc!!!