iPAQ a linux

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Prosinec 5 14:41:20 CET 2001

"HORA Vladimír Ing." <horav na vfu.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:200112051225.NAA24897 na aragorn.ics.muni.cz...

> zajimalo by me, jak vlastnici tohoto pristroje z tehle konfery resi
> konektivitu,

To este ide - v najhorsom sa da z desktopu urobit "ISP",
na ktory sa da dostat cez seriovu kolisku alebo IrDA.
USB som chvilu skusal rozchodit, ale vzdal som to.

Stary ActiveSync (3.1) proti starej ROM-ke sa tvarili ako
normalne PPP spojenie. Novsia ROM to uz robi nejako
inak.

Niekedy sa na to pozriem a skusim spisat nejaky postup,
ale momentalne nemam cas (navyse som preflashoval
na Pocket PC 2002 a tak mozu byt veci inak).

Toto ale asi bude cesta, ktoru bude MS skor blokovat ako
podporovat :-(

> eventuelne (to by byla krasa !) synchronizaci.

No to bohuzial... Existuje akysi projekt (ten synchronizacny
protokol je v zasade zverejneny), ale pouzitelne nie je nic.

Ja dualbootujem - mam XP-cka (vyfasovane zadarmo
na jednej konferencii), takze je to dokonca aj legalne :-)

Zdravi
--
                                                     Stano